NY BLOGG!

NY BLOGG VAR DET JA!




YES, det är sant , nu har jag också skaffat blogg, men fattar inte vad man ska ha den till, e det verkligen bättre än bilddagboken ? jaja men nu när alla har skaffat det så bästämde jag mig att skaffa det med :D, lycka till den kommer typ bli misslyckad men jaja, ska göra mitt bästa iallafall :)
___________________________________________________________________________________

22 September.

Vaknade för ett tag sen,klockan är nästan tolv, orkade inte dra till skolan idag, har skit ont i huvet, funderar på att gå ner och äta fruckust snart :D, sen ringde matilda  nyss och ville att jag skulle komma ut för hon är röksugen haha, men min mamma är hemma så jag kan inte gå någonsstans än, men nu ska jag iaf gå ner och äta, riktigt puligt, mmmackor och varm choklad blir det nog:)

LoVe ViC.


Kommentarer
Postat av: matilda

tönt skynda. jag döör :O är sinnes jävla röksugen :(:( släng ut din mamma nu :D:D<3

2009-09-22 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0